26 Mart 2014 Çarşamba

Can dostum 720p Türkçe Dublaj İzle yazısı 26/03/2014 07:25'de yayınlanmıştır.


Yamaç paraşütü kazasından sonra sakatlanan zengin bir aristokrat olan Philippe evde kendisine yardımcı olması için banliyöde yaşayan Driss’i işe alır.

Driss ise yeni hapisten çıkmıştır ve bu iş için hiç de uygun değildir. Ama bu iki adam bir şekilde birbirlerine benzemektedir.

Tamamen farklı dünyalara ait olmalarına ve her konuda farklı zevklere sahip olmalarına...
Can dostum 720p Türkçe Dublaj İzle Filmi İzlemek İçin Can dostum 720p Türkçe Dublaj İzle Linkine Tıklayın..



Can dostum 720p Türkçe Dublaj İzle

Can dostum 720p Türkçe Dublaj İzle yazısı Biyografik , Dram , Hikaye , Komedi kategorisinde Can dostum 1080p Türkçe Dublaj İzle , Can dostum 480p Türkçe Dublaj İzle , Can dostum 720p Türkçe Dublaj İzle etiketleri ile yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder